Dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Roos Bosch - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Roos Bosch - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Roos van den Bosch

Blijf op de hoogte en volg Roos

25 Augustus 2015 | Verenigde Staten, New York

Dag 1
Om 3 uur opgestaan, ‘mijn grote dag is begonnen.’ Ik voel me alles behalve goed, vooral zenuwachtig en bang. Om kwart over 3 hoor ik onder Lieke, Frederieke, Lynn en Aniek al binnen komen. Frederieke komt net uit het vliegtuig vanuit Mallorca, Aniek heeft haar introductieweek onderbroken en Lynn en Lieke hebben nog niet geslapen. Alles is gepakt en we moeten nu toch echt gaan. Antoinet en Lotte (de buren) zwaaien me uit samen met mijn Sambeekse vriendinnen. Daar heb ik denk ik mijn eerste 1000 tranen verloren. We waren ruim op tijd op Schiphol en alles verliep goed, behalve het afscheid nemen, verschrikkelijk. Ik kan het me niet realiseren, maar ook niet voorstellen dat ik een jaar weg zal zijn. Eenmaal in het vliegtuig heb ik nog snel even gebeld en ook mijn laatste tranen hebben gerold. We vliegen met 6 Nederlandse au pairs, dus dat is heel fijn. Ik zit alleen in het vliegtuig waar ik eerst voor vreesde, maar ik vind het nu eigenlijk wel fijn. Ik heb me prima vermaakt met mijn cadeautjes: een reisgids, kaarten, boekjes, veel foto’s en zelfs een brief. Ik zit bij het raampje en op de stoel langs me zit niemand, daarnaast zit een Amerikaan die wel aardig is (hij moet telkens opstaan als ik weer moet plassen, continu). Dit is mijn eerste lange vlucht en ik vond het dus een mooie ontdekking dat je op je schermpje kunt zien waar je bent, momenteel hebben we 3062 mijl afgelegd en we vliegen nu bijna boven Boston. We hebben bijna de hele vlucht een beetje turbulentie gehad, maar daar heb ik geen last van gehad. Dadelijk uitchecken en naar ons fancy hotel, ik ben benieuwd hoe het verloopt.. Ons hotel ligt op 5 minuten afstand van broadway en time square en ik heb gehoord dat vanavond Tom Cruise bij Jimmy Fallon is (ook bij broadway en time square in de buurt).

  • 25 Augustus 2015 - 21:51

    Willeke:

    Hoi Roos...spannend een jaartje weg van huis. Ik wens je heel veel plezier en veel onvergetelijke mooie indrukken./ nieuwe herinneringen. Wordt vast erg genieten .
    Groetjes Willeke ( vriendinnetje van mam)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Ik word au pair!

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2015

Dag 5

25 Augustus 2015

Dag 1

18 Augustus 2015

Nog 6 dagen ..!!
Roos

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 832
Totaal aantal bezoekers 4585

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 24 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: